Tack för en bra och inspirerande blogg om ert Myresjö Ocean Living projekt. Vi ska också bygga New England stil och på max byggyta 90 kvm, så ca.145kvm boyta. Vad har ni fått för pris på era 175kvm?
Är det någon som har Prisindikationer på New England från andra husleverantörer?
 
Hej Joap, kontakta Lars Johanson på Myresjö så kan han säkert hjälpa er. Han är väldigt hjälpsam och bra på ett jordnära plan. Inte alls glassig eller en som försöker pracka på en massa. Han har verkligen gjort allt för att vi skulle få i hop en kalkyl som banken "gillade".
Lycka till :-)
 
Tack. Kontaktade MH idag men ringde det närmaste lokala kontoret i Linköping.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.