Imorgon händer det......
Vi ska och titta på vårt alldelses egna hus...!?

Det är ett Sofiero (Västangård) och byggs i Hultsfred, det ska bli jättespännande att se alla tillval och färger man valt i "blindo" ;-)

Ska ta med kamera så att dagen blir dokumenterad, hi hi hi
det är så det känns samtidigt som det pirrar en hel del.... Har man gjort rätt val och blir det snyggt ihop??

Ha det gott i vårvärmen allihop!
Uddevalla
 
Åh vad spännande, gissa om jag är avis!!! Lycka till! :D
 
Vad kul ! :)
Hur gick det ? Blev färgvalet bra ?
Jag är också sååå nyfiken hur det ska bli i vårt hus !

Vi har kommit så långt att vår sutterängdel är på plats, iallafall väggarna !
:)

Mvh
Kicki
 
Hej Uddevalla

Är lika nyfiken som alla andra, vi håller på och går igenom tapeter och allt annat med Hjältevadshus just nu. Vi kommer troligtvis att bygga till hösten, så jag hoppas att vi kan få åka mner till fabriken i slutet av sommaren, det har våran försäljare lovat.

/N
 
Är lika nyfiken jag. Vi ska också åka och titta på vårat hus i slutet av sommaren. Hur var det? Är ni nöjda?

Malin :D
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.