950 läst ·
4 svar
950 läst
4 svar
Hjältevadshus - besök
Imorgon händer det......
Vi ska och titta på vårt alldelses egna hus...!?
Det är ett Sofiero (Västangård) och byggs i Hultsfred, det ska bli jättespännande att se alla tillval och färger man valt i "blindo" ;-)
Ska ta med kamera så att dagen blir dokumenterad, hi hi hi
det är så det känns samtidigt som det pirrar en hel del.... Har man gjort rätt val och blir det snyggt ihop??
Ha det gott i vårvärmen allihop!
Uddevalla
Vi ska och titta på vårt alldelses egna hus...!?
Det är ett Sofiero (Västangård) och byggs i Hultsfred, det ska bli jättespännande att se alla tillval och färger man valt i "blindo" ;-)
Ska ta med kamera så att dagen blir dokumenterad, hi hi hi
det är så det känns samtidigt som det pirrar en hel del.... Har man gjort rätt val och blir det snyggt ihop??
Ha det gott i vårvärmen allihop!
Uddevalla
Hej Uddevalla
Är lika nyfiken som alla andra, vi håller på och går igenom tapeter och allt annat med Hjältevadshus just nu. Vi kommer troligtvis att bygga till hösten, så jag hoppas att vi kan få åka mner till fabriken i slutet av sommaren, det har våran försäljare lovat.
/N
Är lika nyfiken som alla andra, vi håller på och går igenom tapeter och allt annat med Hjältevadshus just nu. Vi kommer troligtvis att bygga till hösten, så jag hoppas att vi kan få åka mner till fabriken i slutet av sommaren, det har våran försäljare lovat.
/N
Är lika nyfiken jag. Vi ska också åka och titta på vårat hus i slutet av sommaren. Hur var det? Är ni nöjda?
Malin
Malin
Klicka här för att svara