1 181 läst ·
7 svar
1k läst
7 svar
Hjältevadshus - Ängsgården ?!
Kikar på hus & har fastnat för Ängsgården, Hjältevadshus.
Har inte kommit så långt i funderingarna & planeringarna att vi kontaktat nån säljare ännu. Tänkte kolla med er om ni har ett hum om vad priset är på Ängsgården, om man inte gör några tillval eller ändringar, utan kör standard rakt av!?
Har inte kommit så långt i funderingarna & planeringarna att vi kontaktat nån säljare ännu. Tänkte kolla med er om ni har ett hum om vad priset är på Ängsgården, om man inte gör några tillval eller ändringar, utan kör standard rakt av!?
om du köper ett hjältevadshus så gå inte på sancket om att dom har parkett golv i huset. Det är nämligen rena sk*ten, 1mm tunna som blir hur repiga lätt som helst. Dessutom är dom så tunna att dom inte går att omslipa.
Lägg till och köp ett riktigt golv. Annars är Hjältevadshus kanon.
Lägg till och köp ett riktigt golv. Annars är Hjältevadshus kanon.
Är väggarna verkligen så illa? Jämfört med vad? Och Hjältevad är ju inga billiga hus, så hur mycket ska man betala för att det ska vara värt det?whatever skrev:
Jag förstår inte riktigt vad "whatever" grundar sina erfarenheter på. Så vitt jag vet finns det lite annat smått o gott mellan utvändig målarfärg och tapeterna på insidan..............
isolering och sånt där annat "konstigt" som man bygger hus med idag - åtminstone i vårt Hjältevadshus
isolering och sånt där annat "konstigt" som man bygger hus med idag - åtminstone i vårt Hjältevadshus
Om man vill byta till "riktig" parkett, vilket jag har gjort så kostar det 90:- kvadratmetern, vilket jag tyckte det var värt!!jolle skrev:
Klicka här för att svara