Skissade bara ner ett litet tips.. oavsett hur ni väljer att göra kommer ljuset vara en svår grej.. det är helt enkelt för lite fönster till för stor yta! Sovrummen kunde lagts mer optimalt på andra sätt, men för att försöka få nått ljus.. åt nått håll (mycket döytor i utrymmet) så försökte jag tänka lite "outside the box" genom att centrera vardagsrummet med flest fönster.. för att de skulle ha någon möjlighet att sprida ljus in till de olika hallar och döytor som finns/blir..
Lycka till
MVH Sandra
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.