Hej.
Jag har en dotter som fått tag på fel penna idag. Hon har ritat på 2 olika bord. (rubrik).
Det gick inte bort med vanlig tvätt så fick ta svampen lite försiktigt. Men ja det blev ju inte JÄTTE snyggt vilket ni ser..
Så¨jag får ju slipa ner det och olja in det ordentligt. Går det bra med en multislip ifrån jula? finkornigt papper typ 120`?
förmodar att det är ek?
Jag har en dotter som fått tag på fel penna idag. Hon har ritat på 2 olika bord. (rubrik).
Det gick inte bort med vanlig tvätt så fick ta svampen lite försiktigt. Men ja det blev ju inte JÄTTE snyggt vilket ni ser..
Så¨jag får ju slipa ner det och olja in det ordentligt. Går det bra med en multislip ifrån jula? finkornigt papper typ 120`?
förmodar att det är ek?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Svårt att få bra om du inte slipar hela, det går nog bra med den slipmaskinen men en större skulle spara tid. Börja med lite grövre papper för att få lite snabbare resultat för att avsluta med 120.
Fast prova att bättringsolja först innan du slipar hela bordet. Det bli iaf bättre än nu och kanske tillräckligt bra? Om inte är det bara att slipa hela så du förlorar inget på att prova.
Klicka här för att svara