Hej!
Någon som kan hjälpa oss skissa upp hur det skulle kunna se ut med en utbyggnad med platt tak och balkong på och få den att passa vårt hus?
Det jag tror vi är ute efter stilmässigt är en utbyggnad likt denna bild från a-hus, fast med lockläkt-fasad likt övriga huset.
Vit trävilla med utbyggnad, platt tak, balkong ovanpå och lockläktsfasad.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Här är lite bilder på vårt hus i nuvarande skepnad med lite ideer på hur vi tror vi vill bygga ut. Men vi är ganska tidigt i processen så det kommer säkert hinna ändras fram och tillbaka. Det vi vill åt är en större hall och en större toalett med dusch på nedre plan. Som ni säkert ser är redigeringen ufört i det välrenommerade ritprogrammet Paint.
Hus med gult lockläktfasad, redigerade mått och markerad dörrposition för planerad utbyggnad.
Skapa konto

Grönt hus med vitkantade fönster och Paint-redigerad vit tillbyggnad med måttangivelser.
Skapa konto

Ritning av hus med planerad utbyggnad markerad i rött, inklusive mått och layout för platstak och balkong.
Skapa konto

H Häggens skrev:
Hej!
Någon som kan hjälpa oss skissa upp hur det skulle kunna se ut med en utbyggnad med platt tak och balkong på och få den att passa vårt hus?
Det jag tror vi är ute efter stilmässigt är en utbyggnad likt denna bild från a-hus, fast med lockläkt-fasad likt övriga huset.
[bild]

Här är lite bilder på vårt hus i nuvarande skepnad med lite ideer på hur vi tror vi vill bygga ut. Men vi är ganska tidigt i processen så det kommer säkert hinna ändras fram och tillbaka. Det vi vill åt är en större hall och en större toalett med dusch på nedre plan. Som ni säkert ser är redigeringen ufört i det välrenommerade ritprogrammet Paint.
[bild]
[bild]
[bild]
Hej, Jag kan säkert hjälpa er lite med de. är de bara för ide eller bygglov?

T TobiasHolmer skrev:
Hej, Jag kan säkert hjälpa er lite med de. är de bara för ide eller bygglov?
Det är bara för ide! Tack!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.