5 899 läst ·
31 svar
6k läst
31 svar
Hjälp! Min systainer blev smutsig!
Håller med FeFFeDoo om dessa svampar. Vi brukar använda dem på byggena inför besiktning för att ta bort diverse märken och smuts. Ahlsell säljer dessa och Vileda tillverkar dem.
Jag har alltid babyservetter i firmabilen. Köper billiga på Willys för 9,90:- tycker de funkar jättebra till det mesta.
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 inlägg
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 inlägg
Brukar torka av mina lådor med lite MP52 möbelpolish. Får en fin och smutsavvisande yta.
Ja typ samma! Har märkt att de dyra märkena typ libero är mycket sämre än de billiga. Tycker de är bra till det mesta, typ om man installerat något så torkar man av det man installerat. Har faktiskt torkat bort små fläckar av PU skum med dem.hantverkare1 skrev:
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 inlägg
Jag kom på det också, vi använder dom till massa grejer hemma.verktygsgurun skrev:
Dom är kanon när dom små illbattingarna ritar på golvet!
Medlem
· Stockholms
· 1 555 inlägg
De är utmärkta när man målat med oljefärg eller geggat med motorfordon och inte vill blaska av sig med stinkande lacknafta.
http://shop.bollnasbilvard.se/bilva...kalisk-avfettning/strovels-alfanol-hd-gron-5l
Men jag håller med ovan. Babyservetter är bra till det mesta. Vissa luktar lite speciellt bara
Vi har nåt liknande på jobbet när man städar. Big wipes, dessa har en fin sida och en grov sida. Perfekt för lite grövre smuts.
Men jag håller med ovan. Babyservetter är bra till det mesta. Vissa luktar lite speciellt bara
Vi har nåt liknande på jobbet när man städar. Big wipes, dessa har en fin sida och en grov sida. Perfekt för lite grövre smuts.
Diskmaskin
Redigerat: