Håller just på att montera mitt Ikea kök ädel,
.jag har valt att ställa två vitrinskåp 80x70 på varandra direkt på bänkskivan.
Är det någon som har provat detta , tacksam för tips.
om man ska lägga in distans passbit under första skåpen?
och ev mellan skåparna?