Håller just på att montera mitt Ikea kök ädel,
.jag har valt att ställa två vitrinskåp 80x70 på varandra direkt på bänkskivan.
Är det någon som har provat detta , tacksam för tips.
om man ska lägga in distans passbit under första skåpen?
och ev mellan skåparna?
 
Jag skulle nog lagt en distansbit - tjocklek ung som skåpstommen - mellan bänkskivan och det undre skåpet men inte mellan de två vitrinskåpen. Tror att det vinner både utseendemässigt och praktiskt om de s a s står på en sockel mot bänkskivan.

MVH
Ronnie
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.