3 702 läst ·
18 svar
4k läst
18 svar
hjälp med köks/hallplanläsning
Ja jag tog ett halvhögt. Om det ska flyttas å bytas fönster så tycker jag en annan form och strl. Gillade den nya lösningen också! Dom tillsammans med ritning nr 4 är favoriter. Det beror väl lite på hur stort projekt det ska bli också (å vad päronen tycker) Vill dom ha öppet eller vill dom ha "ett riktigt" kök. Jag gillade köksön när man tog bort väggen. Kommer ett sista förslag, bara för att det är kul! Blev fel lucka men...
tack så mycket för alla tips och ditt engagemang!
nu säger mamma att det blir ingen köksö, så det här är de 2 alternativen de väljer emellan:
men eftersom de ville ha upphöjd diskmaksin så har jag gjort ett till förslag, fast jag tycker det blir så konstigt med överskåpen, så det få bli öppna hyllor där istället.
tanken är att ha ekkök med svarta bänkskivor med något mörkt kakel och vita/ljusbeiga väggar. golvet skulle vara snyggt med mörkgrått klinker men det kännas så hårt med klinker. i annat fall blir det trägolv.
I entrén blir det klinker och skjutgarderober och spaljen blir laserad i mörkbrun/brunsvart.
jag lovar att lägga ut bilder på projektet när de sätter igång!
nu säger mamma att det blir ingen köksö, så det här är de 2 alternativen de väljer emellan:
men eftersom de ville ha upphöjd diskmaksin så har jag gjort ett till förslag, fast jag tycker det blir så konstigt med överskåpen, så det få bli öppna hyllor där istället.
tanken är att ha ekkök med svarta bänkskivor med något mörkt kakel och vita/ljusbeiga väggar. golvet skulle vara snyggt med mörkgrått klinker men det kännas så hårt med klinker. i annat fall blir det trägolv.
I entrén blir det klinker och skjutgarderober och spaljen blir laserad i mörkbrun/brunsvart.
jag lovar att lägga ut bilder på projektet när de sätter igång!
http://www.lundinskok.se/?articleId=678&lang=SE
I deras katalog på s 44 finns en bild där dom har skåp och upphöjd diskmaskin. (lyckades inte få med en bild) Ganska många andra inspirerande bilder också!
I deras katalog på s 44 finns en bild där dom har skåp och upphöjd diskmaskin. (lyckades inte få med en bild) Ganska många andra inspirerande bilder också!
Klicka här för att svara