jag gjorde ett alt om väggen är kvar t vrummet
med upphöjd diskmaskin
kommentera gärna...
 
  • somnufastmicrougninbyggd1.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
A
Ja jag tog ett halvhögt. Om det ska flyttas å bytas fönster så tycker jag en annan form och strl. Gillade den nya lösningen också! Dom tillsammans med ritning nr 4 är favoriter. Det beror väl lite på hur stort projekt det ska bli också (å vad päronen tycker) Vill dom ha öppet eller vill dom ha "ett riktigt" kök. Jag gillade köksön när man tog bort väggen. Kommer ett sista förslag, bara för att det är kul! Blev fel lucka men...
 
tack så mycket för alla tips och ditt engagemang!:)
nu säger mamma att det blir ingen köksö, så det här är de 2 alternativen de väljer emellan:

men eftersom de ville ha upphöjd diskmaksin så har jag gjort ett till förslag, fast jag tycker det blir så konstigt med överskåpen, så det få bli öppna hyllor där istället.

tanken är att ha ekkök med svarta bänkskivor med något mörkt kakel och vita/ljusbeiga väggar. golvet skulle vara snyggt med mörkgrått klinker men det kännas så hårt med klinker. i annat fall blir det trägolv.
I entrén blir det klinker och skjutgarderober och spaljen blir laserad i mörkbrun/brunsvart.

jag lovar att lägga ut bilder på projektet när de sätter igång!
 
  • flyttdiskbänk2.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • somnufastmicrougninbyggd1.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • flyttdiskbänk4.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
A
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.