Hej
Vi måste måla om fönsterna och även dörrarna och garageport. Nu är de brunlaserade men vi funderar på att täckmåla med antracitgrått istället, vad tror ni? Eller någon annan färg.
Tänkte även måla underslaget i samma färg som även det är brunt.
 
  • hus.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Detta är enbart min åsikt men första tanke var att mörkgrått och brunt (tegel) kan bli lite dystert. Jag hade förr tagit någon ljusare färg iaf på fönstren. Ekytterdörren hade jag bara tvättat och oljat.
 
Håller med om att grått känns tråkigt. Vitt, eller kanske en brun/gul nyans?
 
  • Gilla
Xlntjone
  • Laddar…
Måla fönstren vita, så blir det mycket ljusare inne :)
 
Några fler som har något tips? Fortfarande inte blivit målat då vi inte riktigt vet vilken färg vi ska ha
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.