1 086 läst ·
6 svar
1k läst
6 svar
Hjälp med bug i datorn.
Virus är det inte, rapsbagge skulle jag gissa på...
Skämtar och skämtar, jag vill bli av med den
Det är tydligen ett vanligt problem på vissa iMac-modeller, men detta är en Benq-skärm..
Jag hoppas den befinner sig långt ut på ett hörn när den dör i alla fall
Skämtar och skämtar, jag vill bli av med den
Det är tydligen ett vanligt problem på vissa iMac-modeller, men detta är en Benq-skärm..
Jag hoppas den befinner sig långt ut på ett hörn när den dör i alla fall
Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 inlägg
Plats för dagens skratt, jag googlade på rapsbagge och iMac men det gav inget.
Tordes knappt starta filmen (då jag kör iMac, tänk om filmen sprider dessa buggar) men det var visst något mycket levande.
Protte
Tordes knappt starta filmen (då jag kör iMac, tänk om filmen sprider dessa buggar) men det var visst något mycket levande.
Protte
Jag googlade typ på "bug crawling in screen" och hittade ett par forumtrådar samt en youtube-film på hur man kan få bort damm som kommit in innuti skärmen.prototypen skrev:
Klicka här för att svara