Har haft problem ett tag med att jag inte får upp rökgastempen ordentligt, kommer bara upp till 150grader med alla turbulatorer ute i läge 100%.
Pelletsen blir bara svarta och förbränns inte ordentligt, vad kan det bero på???
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.