Idag började duschblandaren att läcka vid avstängningsvredet så jag tänkte jaga rätt på servicedelar.
Dessvärre sviktar minnet på vad det är för märke men jag har för mig att det var någon slags märkeshistoria vi satte upp när det begav sig runt 2012. Har googlat och bildgooglat men kan inte på något vis hitta vilken blandare det är jag har.

Enda märket/loggan som finns sitter till vänster på avstängningsvredet. Temperaturvredet saknar märke.
160 c/c och G15 till handdusch och takdusch.

Är det någon som känner igen den och vet vad den kan heta?

• Kromad duschblandare monterad på vit kakelvägg med en slang ansluten under. Märke saknas på temperaturvredet.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Kromad duschblandare som läcker vid avstängningsvredet, monterad på vita kakelplattor.
    Skapa konto
  • Kromfärgad duschblandare med logotyp på avstängningsvredet, installerad på kakelvägg.
    Skapa konto
BirgitS
Den är från Tapwell och de brukar ha en bra kundtjänst.

• Gilla
Knattecrossfarsan
  • Laddar…
Tack! Hör av mig till dem och ser om de kan identifiera modellen.

BirgitS
Om det finns reservdelar så kan du nog köpa dem via kundtjänsten.

A
Byt hela blandaren till ett annat märke som FM mattson eller Mora. Vi köpte också Tapwell för dom var snygga. Jag byte också reservdel men sen strulade det igen. Spara tid och pengar och byt ut hela direkt.

• Gilla
BirgitS
  • Laddar…
A Alfons3301 skrev:
Byt hela blandaren till ett annat märke som FM mattson eller Mora. Vi köpte också Tapwell för dom var snygga. Jag byte också reservdel men sen strulade det igen. Spara tid och pengar och byt ut hela direkt.
Fick rätt del utan kostnad, bytte utan större bekymmer och blandaren fungerar felfritt så här åtta månader senare.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.