R Radetinac #1 Medlem · 4 inlägg 13 apr 2020 12:27 Radetinac Medlem 4 inlägg 13 apr 2020 12:27 #1 Jag sådde gräs förra sommaren och försökte ta hand om mattan så gott det gick under hela hösten. Som ni kan se är mattan helt överöst av ogräs och gräset är gult! Vilka steg bör jag ta för att rädda gräset och få till en tjock och grön gräsmatta? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #fix #fixa #gräsmatta #hjälp
Jag sådde gräs förra sommaren och försökte ta hand om mattan så gott det gick under hela hösten. Som ni kan se är mattan helt överöst av ogräs och gräset är gult! Vilka steg bör jag ta för att rädda gräset och få till en tjock och grön gräsmatta?