Loviberg #1 Medlem · 3 inlägg 5 dec 2020 11:33 Loviberg Medlem 3 inlägg 5 dec 2020 11:33 #1 Hej! Luktade märkligt i köket, lokaliserade vart lukten kom ifrån och rev bort ett bakstycke i köket, hse jag fått hussvamp??? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #hussvamp
Hej! Luktade märkligt i köket, lokaliserade vart lukten kom ifrån och rev bort ett bakstycke i köket, hse jag fått hussvamp???
Jonatan79 #2 Hobbysnickare · Nacka · 24 559 inlägg 5 dec 2020 11:44 Jonatan79 Hobbysnickare Nacka 24 559 inlägg 5 dec 2020 11:44 #2 Ser ut som vitmögel. Riv ut och byt
Loviberg #3 Medlem · 3 inlägg 5 dec 2020 11:53 Loviberg Medlem 3 inlägg 5 dec 2020 11:53 #3 Jonatan79 skrev: Ser ut som vitmögel. Riv ut och byt Tänkte också det men när jag såg den bruna fläcken som påminner om kanel/kakao så backade jag i mitt sanerande!
Jonatan79 skrev: Ser ut som vitmögel. Riv ut och byt Tänkte också det men när jag såg den bruna fläcken som påminner om kanel/kakao så backade jag i mitt sanerande!
B byggarätt #4 Medlem · stockholms · 3 717 inlägg 5 dec 2020 11:57 byggarätt Medlem stockholms 3 717 inlägg 5 dec 2020 11:57 #4 Loviberg skrev: Tänkte också det men när jag såg den bruna fläcken som påminner om kanel/kakao så backade jag i mitt sanerande! Mja det du ser på fotot är fukt och mögel och du måste ta bort skivorna och täta läckaget
Loviberg skrev: Tänkte också det men när jag såg den bruna fläcken som påminner om kanel/kakao så backade jag i mitt sanerande! Mja det du ser på fotot är fukt och mögel och du måste ta bort skivorna och täta läckaget
Loviberg #5 Medlem · 3 inlägg 5 dec 2020 12:01 Loviberg Medlem 3 inlägg 5 dec 2020 12:01 #5 B byggarätt skrev: Mja det du ser på fotot är fukt och mögel och du måste ta bort skivorna och täta läckaget Jo det förstår jag, har hittat vad jag tror är orsaken men blev som sagt orolig när jag såg den bruna fläcken!
B byggarätt skrev: Mja det du ser på fotot är fukt och mögel och du måste ta bort skivorna och täta läckaget Jo det förstår jag, har hittat vad jag tror är orsaken men blev som sagt orolig när jag såg den bruna fläcken!
B byggarätt #6 Medlem · stockholms · 3 717 inlägg 5 dec 2020 12:03 byggarätt Medlem stockholms 3 717 inlägg 5 dec 2020 12:03 #6 Loviberg skrev: Jo det förstår jag, har hittat vad jag tror är orsaken men blev som sagt orolig när jag såg den bruna fläcken! Äkta hussvamp sprids med långa trådar nerifrån och upp och ditt angrepp kommer uppifrån o ner
Loviberg skrev: Jo det förstår jag, har hittat vad jag tror är orsaken men blev som sagt orolig när jag såg den bruna fläcken! Äkta hussvamp sprids med långa trådar nerifrån och upp och ditt angrepp kommer uppifrån o ner