2 543 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
HJÄLP!! Handtag till luckor.
Såg i senaste nr av Lantliv handtag som jag gillade,reportaget hos Martina Bonnier,någon som vet vart dessa finns? Mailade henne men hon visste inte eftersom de fanns där när de köpte lantstället,vilket var synd för mig. Ikea har dessa handtag men inte den färgen som hon hade.
Vi har i alla fall skålhandtag på våra ramluckor...eller rättare sagt, vi har skålhandtag på lådfronter och knoppar på luckor. Syns i min "färdigtråd": http://www.byggahus.se/forum/koek/89938-vart-koek-aer-faerdigt-bilder.html
Men det är ju litet äldre stil. Har inte läst Lantliv och de verkar inte lägga ut sina reportage på nätet, så jag vet inte vad det är för stil du är ute efter.
Kunde du inte hitta någon bild på de där IKEA-handtagen att länka till, eller åtminstone säga vad de heter (vet du inte kan du ju kolla på ikea.se)? Även om det är fel färg? Så förstår man vad du vill ha för stil och någon kanske vet var det finns liknande i annan färg.
Men det är ju litet äldre stil. Har inte läst Lantliv och de verkar inte lägga ut sina reportage på nätet, så jag vet inte vad det är för stil du är ute efter.
Kunde du inte hitta någon bild på de där IKEA-handtagen att länka till, eller åtminstone säga vad de heter (vet du inte kan du ju kolla på ikea.se)? Även om det är fel färg? Så förstår man vad du vill ha för stil och någon kanske vet var det finns liknande i annan färg.
Klicka här för att svara