1 765 läst ·
19 svar
2k läst
19 svar
Hjälp att bestämma badrumslösning?
Jag hade nog kört på er ursprungliga tanke med duschen direkt till höger och wc, kommod och eventuellt skåp längs den vänstra väggen, nackdelen jag ser med det är risken att det upplevs lite trångt vid ingången till badrummet.
Bifogar ett par bilder här på 3 olika alternativ, dock vart badrummet lite mindre är 6,5M2 då jag inte hade dom exakta måtten och bara ritade upp nåt snabbt.
Bifogar ett par bilder här på 3 olika alternativ, dock vart badrummet lite mindre är 6,5M2 då jag inte hade dom exakta måtten och bara ritade upp nåt snabbt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Men gud, tack för skisserna. Tyckte första var ett intressant alternativ, dock kissar man/gör brinner två ”utåt” köket. Plus att min sambo tror duschen kommer upplevas som trång.K knegaren1 skrev:Jag hade nog kört på er ursprungliga tanke med duschen direkt till höger och wc, kommod och eventuellt skåp längs den vänstra väggen, nackdelen jag ser med det är risken att det upplevs lite trångt vid ingången till badrummet.
[bild] [bild] [bild] [bild]
I det ursprungsritningen är det ca 1 m mellan vägg till hörnet av kommoden, tror du det upplevs som för trångt?
gör nummer 2 skulle det ståJ Jhnaa skrev:
Okej, om det är en meter mellan så tror jag inte det blir för tightJ Jhnaa skrev:
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 46 172 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 46 172 inlägg
Jag har ju inga mått så det beror ju på var man placerar duschväggen. Det är inte trångt att duscha i 80x100 cm och duscha i badkar går ju också bra och då är det bara 70 cm brett.J Jhnaa skrev:
Klicka här för att svara