3 106 läst ·
5 svar
3k läst
5 svar
Hitta en snickare i Trelleborg trakten..
En bra från utlandet hittar man nog via vänner och bekanta..
Jag bor själv i Trelleborg och har hittat snickare via t.ex. bello.se (han jag hittade där för ett par år sedan har vi fortsatt att använda oss av, han kommer dock från Malmö).
Jag bor själv i Trelleborg och har hittat snickare via t.ex. bello.se (han jag hittade där för ett par år sedan har vi fortsatt att använda oss av, han kommer dock från Malmö).
Paul-Staffanstorp
Renoverare
· Skåne
· 8 989 inlägg
Paul-Staffanstorp
Renoverare
- Skåne
- 8 989 inlägg
I egenskap av privatperson och egna erfarenheter men dock utan att dra alla över en kam så kan man också säga att det kan bli en mycket kostsam erfarenhet också...Bergström skrev:
Många ggr saknas rätt verktyg och maskiner vilket gör att arbetet tar betydligt längre tid och inte alltid blir lika bra som när rätt saker används.
bli inte heller förvånad om han inte dyker upp med några verktyg alls mer än fogsvansen.Jag har sett alltförmånga som fogsvansar sig igenom ganska stora byggen.
Nästa fråga blir väl troligt var han skall bo eftersom vandrarhemmet äter upp 4 timmar av hans lön
Nästa fråga blir väl troligt var han skall bo eftersom vandrarhemmet äter upp 4 timmar av hans lön
Redigerat:
Klicka här för att svara