Hur hittar man en sådan? Och vad jag förstår av det jag sett här, så bör man kanske anlita en från utlandet med tanke på hur dyrt det är, kan det stämma?

En bra från utlandet hittar man nog via vänner och bekanta..

Jag bor själv i Trelleborg och har hittat snickare via t.ex. bello.se (han jag hittade där för ett par år sedan har vi fortsatt att använda oss av, han kommer dock från Malmö).

Paul-Staffanstorp
Bergström skrev:
Hur hittar man en sådan? Och vad jag förstår av det jag sett här, så bör man kanske anlita en från utlandet med tanke på hur dyrt det är, kan det stämma?
I egenskap av privatperson och egna erfarenheter men dock utan att dra alla över en kam så kan man också säga att det kan bli en mycket kostsam erfarenhet också...

Många ggr saknas rätt verktyg och maskiner vilket gör att arbetet tar betydligt längre tid och inte alltid blir lika bra som när rätt saker används.

bli inte heller förvånad om han inte dyker upp med några verktyg alls mer än fogsvansen.Jag har sett alltförmånga som fogsvansar sig igenom ganska stora byggen.
Nästa fråga blir väl troligt var han skall bo eftersom vandrarhemmet äter upp 4 timmar av hans lön

Redigerat:
Nimab, Sawi. Ja, de är bra företag med kompetens folk men kanske lite väl dyra. Folk på Nimab gör gärna helgsjobb på sin "fritid". Då kommer man undan lite billigare...

Varför från trelleborgs trakten?funkar inte Lund/Malmö?
Stora frågan är vad du vill göra?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.