D Daniel__s #1 Husägare · Stockholm · 611 inlägg 11 apr 2018 18:35 Daniel__s Husägare Stockholm 611 inlägg 11 apr 2018 18:35 #1 Hur gör man när man kaklar med hexagon kakel, dvs längst ner vid bänkskiva och högst upp. Om man nu kapar dom hur får man raka snitt på alla? eller ska man räkna med att det kommer gå åt en hel del material om man kapar snett?
Hur gör man när man kaklar med hexagon kakel, dvs längst ner vid bänkskiva och högst upp. Om man nu kapar dom hur får man raka snitt på alla? eller ska man räkna med att det kommer gå åt en hel del material om man kapar snett?
Stefan N #2 Verktygstokig · Stockholm Täby · 13 708 inlägg 11 apr 2018 18:52 Stefan N Verktygstokig Stockholm Täby 13 708 inlägg 11 apr 2018 18:52 #2 Antingen börjar du med en hel och fyller i bitar emellan eller så kapar du alla på mitten och sen kör vidare.
Antingen börjar du med en hel och fyller i bitar emellan eller så kapar du alla på mitten och sen kör vidare.
S skutten11 #3 Bannad · 1 481 inlägg 11 apr 2018 18:53 skutten11 Bannad 1 481 inlägg 11 apr 2018 18:53 #3 10% eller mer spill inte ovanligt