Hej. Jag står i begrepp att beställa ett komplett kök. Det lutar åt IKEA när det gäller trävaror och Electrolux vitvaror. När det gäller kakel är jag fortfarande på jakt.

Finns det någon som gjort vitvaru- eller kakelkap på Hemochvilla mässan i Älvsjö? Finns det fler som skall dit eller är mässan trist och kass?

Hälsningar Janne
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.