1 472 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Hemmabio utan ljud
Har köpt en begagnad Sony 5.1 STR-DH550 receiver.
Kopplat den till en ny Hitachi tv med HDMI och optisk kabel.
Anslutit två st högtalare till utgångarna för fronthögtalare.
Kör jag kalibreringsläge så kommer det signaler men i TV-läge är det knäpptyst.
Någon inkoppling eller inställning som jag missat?
Tacksam för tips
//Kent
Kopplat den till en ny Hitachi tv med HDMI och optisk kabel.
Anslutit två st högtalare till utgångarna för fronthögtalare.
Kör jag kalibreringsläge så kommer det signaler men i TV-läge är det knäpptyst.
Någon inkoppling eller inställning som jag missat?
Tacksam för tips
//Kent
Allvetare
· Västra götaland
· 10 928 inlägg
Klicka här för att svara
