Hej !
Skulle uppskatta tips och goda råd gällande hemlarm för en mindre villa där det bara finns mobilt internet. Alltså ingen fibern eller telefon internet. Hade hört en del positivt om Ajax , finns det variant av detta larm med enbart mobilt internet hemma?
Tack på förhand!
Michael
 
Skulle säga att de flesta larm idag har möjlighet för larmöverföring via mobilnätet.
 
  • Gilla
Patrik440
  • Laddar…
Patrik440
E etompau skrev:
Skulle säga att de flesta larm idag har möjlighet för larmöverföring via mobilnätet.
Vad jag har läst om t.ex. Verisure så sitter det SIMkort i dom.


/ P
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.