4 797 läst ·
20 svar
5k läst
20 svar
Hemkörning av matvaror
Jag har beställt från Årstiderna, vilka är de enda som levererar till oss. Där är det lådor med ekologiskt frukt och/eller ekologiska grönsaker. Har tyvärr blivit besviken några gånger då det kommit dåliga varor. Men förutom det är det mycket bra varor. Dock något högt pris. De har även matkassar men det levereras inte till vårt område. Enkelt att beställa/avbeställa och köpa extravaror.
De gånger det kommit dåliga varor har jag ringt och de drar av kostnaden för varan i fråga.
De gånger det kommit dåliga varor har jag ringt och de drar av kostnaden för varan i fråga.
har småbarn och vi köper nån gång varannann vecka, blöjor, konserver, mjöl, musli, pasta, ris, rotfrukter, folkis osv, tunga bulkvaror. Då köper jag även mejeri för den veckan. Sen handlar vi frukt och grönt och om det behövs mejeri och komplement en dag i veckan. Passar mig perfekt, frukt och grönt är precis vad jag orkar igenom en dag efter jobbet. Vi sparar tid på detta och jag får de tomater jag vill eller kan hoppa över eller köpa färre om de inte är fina (prisvärda) nog.
Fantastiskt!!LinusEk skrev:
Vi beställer ofta hem alla basvaror och sån skit så tar vi och köper proteinet hos feskarn eller köttis. Helt klart att rekommendera!
Klicka här för att svara