1 558 läst ·
2 svar
2k läst
2 svar
Hembad, seriösa eller ej ?
Hade nyligen en firma hem till oss (Hembad) för att få en offert på vårat badrum. Var inga problem när de var där, de verkade seriösa och bra förutom att de då lyfte upp sig själv som bäst på alla och ensamma på vissa områden som de inte var ensamma på.
Och nu när jag pratar om att vilja se offert vill de komma ut på besök för att sitta och jämföra sin offert med andras offerter , är detta normalt förfarande ?
De pratar också som att firmorna kommer göra ett dåligt jobb och inte göra seriösa rördragningar o.s.v. för att få ner priserna, detta trots att de inte vet vilka andra firmor jag tagit offert ifrån.
Finns det någon här med erfarenhet från badrumsrenovering ? Och ska jag se upp med detta företaget ?
TIPS på företag kring Hoforsområdet tas gärna emot
Och nu när jag pratar om att vilja se offert vill de komma ut på besök för att sitta och jämföra sin offert med andras offerter , är detta normalt förfarande ?
De pratar också som att firmorna kommer göra ett dåligt jobb och inte göra seriösa rördragningar o.s.v. för att få ner priserna, detta trots att de inte vet vilka andra firmor jag tagit offert ifrån.
Finns det någon här med erfarenhet från badrumsrenovering ? Och ska jag se upp med detta företaget ?
TIPS på företag kring Hoforsområdet tas gärna emot
Här har du lite info om företaget: (Om det är Hembad Sverige AB vi pratar om?)
https://www.hitta.se/företagsinform...7224976?gp=60.4868675891803:15.41410573759949
För mig låter det inte seriöst och ingen aktör som jag skulle gått vidare med.
Kollat med Robin Sjöström Bygg?
https://www.hitta.se/företagsinform...7224976?gp=60.4868675891803:15.41410573759949
För mig låter det inte seriöst och ingen aktör som jag skulle gått vidare med.
Kollat med Robin Sjöström Bygg?
H Holmspel skrev:
Nä lite så känner jag också, samt att de lämnar 5 års garanti och de är dem enda som gör det när ett annat företag i närheten lämnar 6 års garanti.
Nä inte Robin Sjöström helst försöker hitta andra byggare än han men så himla svårt att hitta några företag som man vet är bra. Wiiks rör har jag också hört av mig till men annars så har jag haft svårt att hitta företag.
Klicka här för att svara