29 781 läst ·
38 svar
30k läst
38 svar
Helrenovering av badrum i Linköping, någon som anlitat något av följande företag?
Sida 1 av 3
Hej,
Har köpt vårt första hus (hurra!) och ska helrenovera badrummet. Har begärt offerter från, för tillfället, fyra olika företag. Är det någon som har anlitat något av dessa och har något att säga?
Har sökt på forumet och hittat några få kommentarer, men skulle gärna vilja ha lite mer kött på benen.
Det gäller:
1. Peab Byggservice AB
2. Malmslätts Kakel AB
3. EM Kakel och Puts
4. Bad & Kakel i Linköping AB
Har ni några andra rekommendationer tas dessa tacksamt emot.
Daniel
Har köpt vårt första hus (hurra!) och ska helrenovera badrummet. Har begärt offerter från, för tillfället, fyra olika företag. Är det någon som har anlitat något av dessa och har något att säga?
Har sökt på forumet och hittat några få kommentarer, men skulle gärna vilja ha lite mer kött på benen.
Det gäller:
1. Peab Byggservice AB
2. Malmslätts Kakel AB
3. EM Kakel och Puts
Daniel
hej , jag tyckte jag svarat här, men det ser ut att vara borttaget .(?) skicka ett PM så kan jag delge mina erfarenheter.
Vad konstigt! Funderade i förmiddags över min tråd och att den var så tyst.. Har fått PM tidigare, men inget om att det ska ha postas något i tråden.
Har iaf skickat ett PM till dig!
Har iaf skickat ett PM till dig!
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 6 049 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 6 049 inlägg
Inredningssnickarna.
http://www.inredningssnickarna.se
http://www.inredningssnickarna.se
Tack för info!
Om någon hittar denna tråd och är nyfiken så valde vi att gå vidare med Peab.
Om någon hittar denna tråd och är nyfiken så valde vi att gå vidare med Peab.
Golvbröderna
hejsan Daniel,
Står inför exakt samma sak som ni gjorde, behöver renovera ett badrum i Linköping, första huset.
tänkte höra vem ni anlitade och hur resultatet blev, om du känner för att dela med dig av det?
Känner mig lite lost i världen av renoveringar.
tack på förhand!
Med vänlig hälsning, Thomas Kaspersson
Står inför exakt samma sak som ni gjorde, behöver renovera ett badrum i Linköping, första huset.
tänkte höra vem ni anlitade och hur resultatet blev, om du känner för att dela med dig av det?
tack på förhand!
Med vänlig hälsning, Thomas Kaspersson
D Daniel Melin skrev:Hej,
Det gäller:
1. Peab Byggservice AB
2. Malmslätts Kakel AB
3. EM Kakel och Puts
Daniel
Efter ett par år med hus så tar vi inte in offerter från golvbröderna och bad och kakel längre...
Inte nöjda med resultatet eller kommunikation helt enkelt