5 082 läst ·
18 svar
5k läst
18 svar
Hej jag undrar om någon vet vad detta är ,detta är på parketten i köket i huset som jag hyr
H
HEM2121
Medlem
· Västra Götaland
· 5 628 inlägg
HEM2121
Medlem
- Västra Götaland
- 5 628 inlägg
Har diskmaskin, kyl och frys droppskydd undertill? Hur ser det ut i skåpet under diskhon, finns det tätskikt på botten?
Om någon av maskinerna läcker på dolt ställe kan det ju rinna in under parketten och sedan spridas ut under hela golvet. Speciellt om det ligger foam under som hindrar vattnet från att rinna ner vidare genom golvet.
Om någon av maskinerna läcker på dolt ställe kan det ju rinna in under parketten och sedan spridas ut under hela golvet. Speciellt om det ligger foam under som hindrar vattnet från att rinna ner vidare genom golvet.
Kontakta uthyraren. Om du bott där två månader och torrmoppar är det uthyrarens sak att hitta var vattnet kommer ifrån.
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Hej! Jag undrar om det finns asbest i detta limmet.
Gifter, farliga byggmaterial & skadedjur -
Hej! Jag har byggt ett nytt timmerhus som är målat med en öppen lasyr på utsidan. Jag undrar nu vad jag skall använda för färg på insidan.
Lösvirke & Timmerhus -
Hej undrar om det är någon som vet om det finns kakel till en cronspisen herrgård att få tag i,letar efter en del till nedre kransen som är 27 xm lång
Övrigt husrelaterat