Upptäckte detta i källaren när jag skulle riva golv. Bilden är på det underliggande trägolvet. Huset är byggt på 60-talet. Det verkar bara vara en liten del som är angripet i rummet. Vad är detta? Ska man vara orolig? Till saken hör att det sannolikt funnits/finns fukt i anslutning till betongplattan men att vi i alla fall gjort ordentlig dränering när vi flyttade in.