Ser att du inte bor i närheten av Skåne ens...Mäster skrev:
Modulent ligger ca 3 km från stationen.
Ungefär som när man pratar med Stockholmare:
"-Hässleholm, det ligger strax utanför Malmö,va?"
"-Ja, sådär en 8-9 mil, men allting är ju relativt!"
För övrigt så var Modulents parkering hyfsat full när jag körde förbi i fredags eftermiddag.
"5.2 racing"
Pendlarparkeringen vid stationen är inget alternativ!
Fick reda på när jag kollade i veckan att senast i förra helgen försvann det en bil därifrån...
Men jag har kommit på bättre ställen - dock kan vi ta det via antingen internmedd. eller på annat vis - alla som kan läsa denna tråden behöver ju inte veta var du ställer moppen!
Hör av dig!
//DeEss
Tack alla för all hjälp.
Smart att söka på eniro.
DeEss; Du kan väl pm:a mig om du vill. Kanske lika bra att ta det nu, så det inte glöms bort.
Smart att söka på eniro.
DeEss; Du kan väl pm:a mig om du vill. Kanske lika bra att ta det nu, så det inte glöms bort.
Nu kanske Modulents parkering var mer tänkt som ett skämt, men jag tyckte inte det verkade vara mer än 2 kilometer sist jag åkte förbi, felbedömning av mig där..DeEss skrev:Ser att du inte bor i närheten av Skåne ens...
Modulent ligger ca 3 km från stationen.
Ungefär som när man pratar med Stockholmare:
"-Hässleholm, det ligger strax utanför Malmö,va?"
"-Ja, sådär en 8-9 mil, men allting är ju relativt!"
För övrigt så var Modulents parkering hyfsat full när jag körde förbi i fredags eftermiddag.
"5.2 racing"
Pendlarparkeringen vid stationen är inget alternativ!
Fick reda på när jag kollade i veckan att senast i förra helgen försvann det en bil därifrån...
Men jag har kommit på bättre ställen - dock kan vi ta det via antingen internmedd. eller på annat vis - alla som kan läsa denna tråden behöver ju inte veta var du ställer moppen!
Hör av dig!
//DeEss
Fan va bra.
Tyvärr är det fortfarande inte klart om jag skall gå där. Pratade med min handläggare som sa att utbildningen kanske skall startas upp i Gbg. För mig hade det varit muchu bättre.
Men jag återkommer om det blir aktuellt.
Tyvärr är det fortfarande inte klart om jag skall gå där. Pratade med min handläggare som sa att utbildningen kanske skall startas upp i Gbg. För mig hade det varit muchu bättre.
Men jag återkommer om det blir aktuellt.
Klicka här för att svara