2 603 läst ·
10 svar
3k läst
10 svar
Harmoni - Myresjöhus
Hejsan!
Är det någon här som har köpt/planerar att köpa ett myresjöhus - Harmoni och som har lite tips och råd samt priser?
Vi funderar på ett sådant, men vi göra så mycket som möjligt själva, dvs sätta in kök, måla, tapetsera, lägga golv. ev gör vi en del vvs och el jobb själva (har kunniga i familjen..ska bara få dem att ställa upp...)
Snälla, skriv så mycket ni vet, vill veta allt om detta hus!
Hälsningar HannaBo
Är det någon här som har köpt/planerar att köpa ett myresjöhus - Harmoni och som har lite tips och råd samt priser?
Vi funderar på ett sådant, men vi göra så mycket som möjligt själva, dvs sätta in kök, måla, tapetsera, lägga golv. ev gör vi en del vvs och el jobb själva (har kunniga i familjen..ska bara få dem att ställa upp...)
Snälla, skriv så mycket ni vet, vill veta allt om detta hus!
Hälsningar HannaBo
Hej,
Vi har byggt ett Harmoni i Skåne. Fick det stomrest och har gjort resterande själva. Har varianten med öppet upp i nock i vardagsrummet. Vidare så byyte vi plats på kök och sovrum på bottenvån.
Trivs kanonbra.
Hör av er om ni vill veta mer. Sök gärna på andra trådar om Harmoni här på forumet.
Lycka till.
// Crille
Vi har byggt ett Harmoni i Skåne. Fick det stomrest och har gjort resterande själva. Har varianten med öppet upp i nock i vardagsrummet. Vidare så byyte vi plats på kök och sovrum på bottenvån.
Trivs kanonbra.
Hör av er om ni vill veta mer. Sök gärna på andra trådar om Harmoni här på forumet.
Lycka till.
// Crille
Var och tittade på ett Harmoni igår. Underbar rymd i vardagsrummet! Har fått en offert på 2. 67 miljoner NF. (Priset inkluderar tomt 240.000 samt avgifter vid tomköp och lån under byggtiden) Någon annan som fått en offert nyligen?
Var det den större varianten av Harmoni? Dvs 179 kvadrat? Vi ska träffa representante för Myresjöhus nu på fredag för att diskutera just Harmoni. Jag återkommer med prisuppgift. Vi är intresserade av den större varianten (med 4 sovrum uppe och hela huset är förlängt till 13 meter drygt)...HUStrun skrev:
Nej, det var varianten på 153. Varianten med stora fönster och öppet upp till nock.
Klicka här för att svara