Ica maxi säljer ut harman kardon onyx studio 4 för 999 kr, en liten blåtandshögtalare men väldigt bra ljud.
Fick en ide om att koppla två såna i budget hemmabion. Aux ut från hdmi switchen till högtalaren, parkoppla till nästa högtalare trådlöst. Switchen matar jag med appletv eller iptvbox och skickar vidare till projektor eller vanlig tv. Fördelarna skulle vara mycket ljud till bra pris, trådlöst ( i allafall delvis ) och möjlighet att använda högtalarna på andra ställen också . Nåt som talar emot min ide ?
 
Köpte två såna idag och funderar också hur jag kan koppla dem till tv på bra sätt. Funkade det bra för dig? Var mycket smidigt att parkoppla dem två till telefonen med harman kardon appen och köra stereo läge. Bra ljud och fin bas!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.