Ica maxi säljer ut harman kardon onyx studio 4 för 999 kr, en liten blåtandshögtalare men väldigt bra ljud.
Fick en ide om att koppla två såna i budget hemmabion. Aux ut från hdmi switchen till högtalaren, parkoppla till nästa högtalare trådlöst. Switchen matar jag med appletv eller iptvbox och skickar vidare till projektor eller vanlig tv. Fördelarna skulle vara mycket ljud till bra pris, trådlöst ( i allafall delvis ) och möjlighet att använda högtalarna på andra ställen också . Nåt som talar emot min ide ?