Hej är de nån här som har nån erfarenhet alls av Beijer byggs skjutdörrar? Funderar nämligen på att sätta in ett 40x21 2dörr skjutparti i huset .

Passar på att fråga angående deras fönster oxå

Mvh

Rickard.
Raw tillverkar ingenting så mitt tips blir att du letar upp dom riktiga tillverkarna och undersöker dom eller fråga här, Det finns inga garantier att en raw-märkt produkt är samma över hela landet.

• Gilla
13th Marine
  • Laddar…
Rickard. Rickard. skrev:
Raw tillverkar ingenting så mitt tips blir att du letar upp dom riktiga tillverkarna och undersöker dom eller fråga här, Det finns inga garantier att en raw-märkt produkt är samma över hela landet.
Asså okej, så om man beställer säg 2 skjutdörrparti är de inte säkert att de ens e samma produkt ?? Då får jag väl fråga om nån har koll på vilka tillverkarna är 😉

Rickard.
Njaa så extremt tror jag inte det är men det skulle teoretiskt kunna vara så att Norrland har en leverantör av skjutdörr medans resten har en annan, jag säger inte att det är så utan det var mest för att försöka förklara vad varumärket raw är.

Kan du hitta skjutdörrarna i butik kan det med lite tur finnas kvar originalmärken eller så kanske du kan fråga någon. Pratat vi ytterdörrar eller innerdörrar typ pocket?

Rickard. Rickard. skrev:
Njaa så extremt tror jag inte det är men det skulle teoretiskt kunna vara så att Norrland har en leverantör av skjutdörr medans resten har en annan, jag säger inte att det är så utan det var mest för att försöka förklara vad varumärket raw är.

Kan du hitta skjutdörrarna i butik kan det med lite tur finnas kvar originalmärken eller så kanske du kan fråga någon. Pratat vi ytterdörrar eller innerdörrar typ pocket?
Okej 👍🏻 det är ett skjutdörrparti på 40x21 ytterdörrar

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.