7 859 läst ·
49 svar
8k läst
49 svar
Har någon sett min ena strumpa?
Medlem
· Stockholm
· 4 633 inlägg
Samma här, har bara en modell av strumpor och bara högerstrumpor.....Tokslut skrev:
Själv brukar jag köpa två par av varje.de flesta moderna strumpor går sönder räty snabbt, men då måste tre gå sönder innan jag har en udda strumpa (tre strumpor är alltså ett medvetet val).
Sen har jag hamstrat lite, så det ligger ändå typ tio udda strumpor i lådan.
Sen har jag gott om 20-30 år gamla strumpor där enda felet är att resåren är dålig.
Sen har jag hamstrat lite, så det ligger ändå typ tio udda strumpor i lådan.
Sen har jag gott om 20-30 år gamla strumpor där enda felet är att resåren är dålig.
Släng dina gamla strumpor så det inte blir osämja vid arvskiftet.S sunqan skrev:Själv brukar jag köpa två par av varje.de flesta moderna strumpor går sönder räty snabbt, men då måste tre gå sönder innan jag har en udda strumpa (tre strumpor är alltså ett medvetet val).
Sen har jag hamstrat lite, så det ligger ändå typ tio udda strumpor i lådan.
Sen har jag gott om 20-30 år gamla strumpor där enda felet är att resåren är dålig.
Klicka här för att svara