AxxChild skrev:
10,8 volt 2Ah tigersåg alltså. Vad sågar man med den, frigolit?
Tycker makitas 18-voltare 3Ah är på gränsen.
Ja.. :)
Och bultar, grenar, kopparrör, vp-rör mm. Så länge man lyssnar lite hur den låter så tuggar den på fint.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.