FredrikR #16 Håll till höger...!! · Dalarna · 28 506 inlägg 14 dec 2013 22:17 FredrikR Håll till höger...!! Dalarna 28 506 inlägg 14 dec 2013 22:17 #16 AxxChild skrev: 10,8 volt 2Ah tigersåg alltså. Vad sågar man med den, frigolit? Tycker makitas 18-voltare 3Ah är på gränsen. Ja.. Och bultar, grenar, kopparrör, vp-rör mm. Så länge man lyssnar lite hur den låter så tuggar den på fint.
AxxChild skrev: 10,8 volt 2Ah tigersåg alltså. Vad sågar man med den, frigolit? Tycker makitas 18-voltare 3Ah är på gränsen. Ja.. Och bultar, grenar, kopparrör, vp-rör mm. Så länge man lyssnar lite hur den låter så tuggar den på fint.