Byggahus.se
arneri68 arneri68 skrev:
F18=snälla rengör mig!!:(
Haha! Jag har faktiskt dragit med spray och trasa men så jävla ojligt så blir ju inte rent och när den är sönder tänkte jag orka ej bry mig göra rent den perfekt.
Jag har tagit ur kontakt i hela natten jag har gjort rent den. Inget hjälpte jävla skit electrolux!!
Supporten " ah asså den visar nog en felkod som inte finns i systemet kan ju vara så ibland kan ju vara att sen visar fel kod f1 och 8an har hamnat där och sådär "

Fan vad vettigt att programmera en sak som visar felkod som inte ens har en förklaring..
Aldrig mera electrolux
 
Det är klart att den finns i systemet. Men den finns kanske inte i konsumentmanualen.
 
Att köpa Husqvarna, Electrolux eller annat svenskt märke idag är som att köpa en trisslott och hoppas på miljonen.
 
D Daniel 109 skrev:
Det är klart att den finns i systemet. Men den finns kanske inte i konsumentmanualen.
Så du menar att supporten ljuger för mig?
 
Nej, att de inte har kunskapen.
 
Den 20 juli 1969, ca 1 km över månens yta
Neil Armstrong: "Give us reading on the 1202 program alarm"
Houston: "We copy 1202 Eagle, stand by..."

Det tog en bra stund innan nån visste vad det larmet betydde, så visst kan information saknas hos supporten även i riktigt skarpa lägen ;)
 
  • Gilla
GK100
  • Laddar…
Beställde en spis igår från elgiganten, la to.m extra betalning på frakten för jag vill ha den NU eftersom min spis ej funkar så närmast datum var leverans 04/02.
Idag får jag ett sms att det är försenat till 19/02 ...

Asså herregud elgiganten är fan sämst i världen.
Förra gången min diskmaskin gick sönder beställde jag en ny och fick vänta EN månad extra då också för dom hade levrans problem.. SKJUT MIG?!
 
F Fredrikkarlsson1992 skrev:
Beställde en spis...Idag får jag ett sms att det är försenat till 19/02 ...
Det gäller nog inte bara Elgiganten. Har själv råkat ut för samma sak på Whiteaway.
Ingen har ju några större lager nuförtiden, och modellerna byts regelbundet, så det är från produktion till kund under den period modellen gäller.
Fattas då minsta komponent kan hela flödet stoppas upp.
 
Nu har du redan köpt/beställt spis, men för lite förkovran i valet av 230V/400V så kan du läsa
”Spisbibeln - att elektriskt välja spis, häll och ugn”
https://www.byggahus.se/el/koppla-in-spis-hall-eller-ugn

Sedan finns det flera andra matnyttiga guider om bla det svenska elnätet här på siten.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.