Administrator
· Skåne
· 6 813 inlägg
Min son Ludvig hänger i en app där man kollar på bild efter bild efter bild. Tror att appen heter memedroid och bara funkar på androidenheter (min son har en Samsung Galaxy Note II). Idag fick jag en bild från honom som ser ut så här som jag tror är något för alla er verktygsnördar. Har ni en sådan här?
Administrator
· Skåne
· 6 813 inlägg
Jag hade sönder en bilnyckel en gång. Då hårdlödde jag på en plåtbit och borrade hål i så att den åter gick att använda och sätta på nyckelknippan. Detta hade varit ett alternativ om än med en osmidig nyckel som resultat.
Kul grej. 
Det var lite kul när jag hade en bil med fjärrstart, då behövde jag aldrig sätta i nyckeln i tändningslåset utan hade den i fickan hela tiden.
Startade den när jag gick fram till den, körde dit jag skulle, klev ur och stängde av motorn medans jag gick därifrån.
Det var lite kul när jag hade en bil med fjärrstart, då behövde jag aldrig sätta i nyckeln i tändningslåset utan hade den i fickan hela tiden.
Startade den när jag gick fram till den, körde dit jag skulle, klev ur och stängde av motorn medans jag gick därifrån.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 701 inlägg
Klicka här för att svara