99 308 läst ·
227 svar
99k läst
227 svar
Hantverkare sover kvar under renovering
Mina tankar går till Hassan-sketchen där de ska filma falukorvscenen på skansen...N Nilsson i Boda skrev:
Nå, jag skulle nog helst ha en gästsäng, varesig en bygggubbe eller Victoria eller Carl-Philip skulle krascha på soffan...
Jag förstår att man ogillar att någon olovandes sover kvar, men jag har lite svårt att förstå de som äcklas av att någon annan nån gång bott i ens hus. Vissa kan ju bara tänka sig bo i ett helt nybyggt hus, helt nya möbler osv. Hur kan man då bo på hotel? Eller köpa en korv på korvmojen? Eller gör man som kungen, gör korven själv?
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden