Vi ska börja ta in offerter för ombyggnation i befintligt hus. Huset finns på Österlen.

Är det någon som har erfarenheter av:
Helge Johnsson Bygg?
KEBAB?
Kiviks Bygg?
Grevlunda Bygg?
 
Namn2
Min efarenhet av Kebab:en är att de endast är dyra (1.6mil dyrare för mitt hus (då ingick endast 300mm makadamm i grunden).
 
... gammal tråd... Hoppas TS hittat byggare...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.