Hej på er alla husentusiaster!

I dagarna får vi tillträde till vårt hus (som vi köpte i december), vilket skall bli otroligt roligt:)!
Huset är ett stort gammalt stenhus från tjugotalet med ett gästhus på tomten. Alla ytskikt är från sjuttiotalet så vi har mycket arbete framför oss:D. Tack och lov så har vi möjligheten att anlita hantverkare till det mesta så nu är det bara att tuta och köra så det ryker!

Vi behöver snickare, målare och rörmokare. Är det någon/några här inne som har duktiga sådana att rekommendera i våra trakter? Vi bor i Höllviken i Vellinge.

Tack på förhand!
 
BJB har jag för mig att dom heter har mycket jobb på näset.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.