1 442 läst ·
5 svar
1k läst
5 svar
hantverkare badrumsrenovering
vi skall renovera ett litet badrum (3 m2) i göteborg.
har fått offert på ca 39 000 för arbetet (exkl vitvaror & kakel), alltså ytskikt, golv, plattsättning etc. tycker detta känns väl högt och ska ta in fler offerter.
udrar då om det är någon som har erfarenhet av bra (& billiga...) hantverkare, plattsättare, rörmokare etc.
tacksam för alla tips!
har fått offert på ca 39 000 för arbetet (exkl vitvaror & kakel), alltså ytskikt, golv, plattsättning etc. tycker detta känns väl högt och ska ta in fler offerter.
udrar då om det är någon som har erfarenhet av bra (& billiga...) hantverkare, plattsättare, rörmokare etc.
tacksam för alla tips!
kollar denna tråd igen för svar - visst måste det finnas folk därute som kan tipsa om en bra plattsättare/badrumshantverkare i GBG-trakten?
tacksam för råd av alla slag...!
tacksam för råd av alla slag...!
visst låter 15 000 rimligare, det håller jag med om...
vi håller på att ta in fler offerter, men jag har å andra sidan svårt att tro att man kan komma under 20 000 vitt?
eller?
vi håller på att ta in fler offerter, men jag har å andra sidan svårt att tro att man kan komma under 20 000 vitt?
eller?
hej,
någon som vill dela med sig av erfarenheter av plattsättare/badrumsrenoverande hantverkare i Göteborgsområdet?
mvh,
lovisalind
någon som vill dela med sig av erfarenheter av plattsättare/badrumsrenoverande hantverkare i Göteborgsområdet?
mvh,
lovisalind
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden