Har totalt 8 dörrar och portar på uthusen som jag tänkte sätta hänglås på, mest för att göra det lite svårare. Det är ju enkla träbyggnader, så det spelar ju egentligen ingen större roll för någon som är förberedd, men kanske avstyr åtminstone de simplaste nötterna, och man får koll på om man haft nattliga besökare.

Vettig nivå på hänglås? Tänkte köpa så jag får samma nyckel på alla.
 
Jag skulle nog helt ärligt kört på kombinationshänglås. De är inte klenare än billiga "vanliga lås".

Vet inte riktigt hur det ser ut med samma nyckel till flera lås om du ändå går den vägen. På alla billiga lås är det ju som att starta en Saab 900. De lite dyrare, upp mot klass 4, har ju programmerbara nycklar.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.