KnockOnWood skrev:
Inbyggd mikro?
Den här är inbyggd:
[bild]

1. Man slipper se den när skåpluckan är stängd.
2. Den hörs inte så mycket när luckan är stängd.
3. Den kostar ca hälften av en specialbyggd inbyggnadsmikro.
och
4. Köket behöver inte se ut som kontrollrummet på ett kärnkraftverk :)
Hehe, riktigt svenska råvaror i det skafferiet :D Trodde inte annat om dig KoW

• Gilla
RoBo och 1 till
  • Laddar…
AndersMalmgren skrev:
Hehe, riktigt svenska råvaror i det skafferiet :D Trodde inte annat om dig KoW
Havregrynen är till hönsen, själv är jag allergisk mot havregrynsgröt sedan barndomen :p

Och läckerheterna, hummern, ostronen, tryffeln och oxfilén ligger i kylen. Där är det fotograferingsförbud :)

PS
Men mikron är en Wirlpool och den medföljande kokboken är tryckt i Italien, så man kan ju ha ju sina misstankar.

Redigerat:
wrang skrev:
När ni satte kaklet vad hade ni för mått upp till undersidan av kaklet.
Ikeas bänkar är ju 88cm + bänkskiva
Ligger bänkskivan under kaklet eller imot
Det blev lite olika. Golvet lutar några millimeter. Men på högsta punkten på golvet satte jag laser på 880 + 28(bänkskiva) + fogmån på 3 mm. Så bänkskivan ligger "nästan" emot. Lite över som fogen täcker.

• Gilla
wrang
  • Laddar…
Lite sent nu kanske, men mitt tips är att se till att underskåpen är vågräta

AndersMalmgren skrev:
Lite sent nu kanske, men mitt tips är att se till att underskåpen är vågräta
Satte ju kaklet efter lasern och underskåpen efter kaklet och skåpen blev även de vågräta :)

Det där blidde jättefint ju :D

Planen är liknande kakling här fast utan vit fog.. (det provade vi i förra köket när vi renoverade för ett par år sedan, skitsnyggt - men omöjlig att hålla rent vid spis och diskbänk :( tom disktrasan satte färg på fogen om man torka för hårt.. så vi införskaffade en vit disktrasa till just kaklingsrengöringen.. hett tips för städningen hehe)

Är ni nöjda med valen? färgen på skåpen, vitvarorna, lådalternativen osv :D
Alltid så spännande med nytt kök..!

MVH Sandra

Snigla skrev:
Är ni nöjda med valen? färgen på skåpen, vitvarorna, lådalternativen osv :D
MVH Sandra
Tack! Vi är mycket nöjda, framförallt är jag själv glad att vi valde ett 80-skåp under diskbänken där det får plats 3 stycken rejäla kassar med skräp i en jättelåda.Förut hade vi skåpdörr där och den var bara i vägen hela tiden. Sen är det riktigt nice med all lådförvaring runt spisen, alla kryddor, oljor och allt vad man behöver finns precis där man behöver det.

• Gilla
Snigla
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.