16 664 läst ·
38 svar
17k läst
38 svar
Häng med till vårt nya kök
Renoverare
· Stockholm
· 19 577 inlägg
Hehe, riktigt svenska råvaror i det skafferietKnockOnWood skrev:
Grundstött
· Halland
· 28 348 inlägg
Havregrynen är till hönsen, själv är jag allergisk mot havregrynsgröt sedan barndomenAndersMalmgren skrev:
Och läckerheterna, hummern, ostronen, tryffeln och oxfilén ligger i kylen. Där är det fotograferingsförbud
PS
Men mikron är en Wirlpool och den medföljande kokboken är tryckt i Italien, så man kan ju ha ju sina misstankar.
Redigerat:
Det blev lite olika. Golvet lutar några millimeter. Men på högsta punkten på golvet satte jag laser på 880 + 28(bänkskiva) + fogmån på 3 mm. Så bänkskivan ligger "nästan" emot. Lite över som fogen täcker.wrang skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 19 577 inlägg
Lite sent nu kanske, men mitt tips är att se till att underskåpen är vågräta
Det där blidde jättefint ju
Planen är liknande kakling här fast utan vit fog.. (det provade vi i förra köket när vi renoverade för ett par år sedan, skitsnyggt - men omöjlig att hålla rent vid spis och diskbänk
tom disktrasan satte färg på fogen om man torka för hårt.. så vi införskaffade en vit disktrasa till just kaklingsrengöringen.. hett tips för städningen hehe)
Är ni nöjda med valen? färgen på skåpen, vitvarorna, lådalternativen osv
Alltid så spännande med nytt kök..!
MVH Sandra
Planen är liknande kakling här fast utan vit fog.. (det provade vi i förra köket när vi renoverade för ett par år sedan, skitsnyggt - men omöjlig att hålla rent vid spis och diskbänk
Är ni nöjda med valen? färgen på skåpen, vitvarorna, lådalternativen osv
Alltid så spännande med nytt kök..!
MVH Sandra
Tack! Vi är mycket nöjda, framförallt är jag själv glad att vi valde ett 80-skåp under diskbänken där det får plats 3 stycken rejäla kassar med skräp i en jättelåda.Förut hade vi skåpdörr där och den var bara i vägen hela tiden. Sen är det riktigt nice med all lådförvaring runt spisen, alla kryddor, oljor och allt vad man behöver finns precis där man behöver det.Snigla skrev:
Skithäftig fläktkåpa, vad är det för märke?
Medlem
· Stockholm
· 605 inlägg
Ser ut som Ikea: http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90272063/Annica Sandberg skrev:
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Vart kan jag hitta den delen!! Gångjärn till (ELSA) duschdörrar.
Badrum -
Vilka fönster passar bäst till vårt hus?
Fönster & Dörrar -
Lämpligt avstånd från vägghängd infravärmare till kanalplasttak?
Altan & Uteplats -
Är det värt att isolera golvet till förrådet
Grund & Markarbeten -
Svart färg till plåt. Fönsterbleck. Hängrännor...
Färg, Måla & Tapetsera