Hej ! Vi har bestämt oss för att bygga hus om ca 2/3 år , min fråga är . Bör vi ha hela handpenningsbeloppet för både tomt,hus m.m innan på köper tomten ? Hur gjorde ni ?
Hej ! Vi har bestämt oss för att bygga hus om ca 2/3 år , min fråga är . Bör vi ha hela handpenningsbeloppet för både tomt,hus m.m innan på köper tomten ? Hur gjorde ni ?
Köpte tomt 2 år innan och fick värdeökning som kontantinsats från bank förbyggkreditivet
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.