5 648 läst ·
8 svar
6k läst
8 svar
Handla på Tumstock.se
Är det någon som har erfarenhet av att handla på tumstock.se?
Service, prisnivåer mm. Jag har tittat på deras hemsida men man måste vara registrerad för att se priser. Sortimentet tycker jag ser vettigt ut.
Nyregistrerad medlem men har smygläst att bra tag.
Service, prisnivåer mm. Jag har tittat på deras hemsida men man måste vara registrerad för att se priser. Sortimentet tycker jag ser vettigt ut.
Nyregistrerad medlem men har smygläst att bra tag.
Privatpersoner göre sig inte besvär på tumstock.se - bara för företag...
Förr i tiden, tre år sedan typ, var tumstock.se till för alla och jag handlade en hel del därifrån, men sen hände något och tumstock.se var borta länge tills nu.
Förr i tiden, tre år sedan typ, var tumstock.se till för alla och jag handlade en hel del därifrån, men sen hände något och tumstock.se var borta länge tills nu.
Texten på första sidan säger i och för sig inget om att privatpersoner inte får handla, men man får en hint om vad som verkar gälla.
"Företag som vill bli kund hos oss och få tillgång till våra priser vänligen ta kontakt via vår e-postadress eller per telefon enligt nedan."
"Företag som vill bli kund hos oss och få tillgång till våra priser vänligen ta kontakt via vår e-postadress eller per telefon enligt nedan."
Ringde dit för ett par månader sedan och fick till svar att de enbart riktar sig mot företag.
Har kollat nu. Sortimentet kan man se utan att vara inloggad.
Priserna ser vettiga ut, många ligger på samma nivå som andra har som kampanjpriser.
Har just klarat av mina egna julklappar så det dröjer kanske ett tag men jag kommer att prova att handla där. Återkommer med erfarenheter då.
Om någon annan kommer före så håll gärna tråden vid liv.
Priserna ser vettiga ut, många ligger på samma nivå som andra har som kampanjpriser.
Har just klarat av mina egna julklappar så det dröjer kanske ett tag men jag kommer att prova att handla där. Återkommer med erfarenheter då.
Om någon annan kommer före så håll gärna tråden vid liv.
Där står ju detta under "om företaget" och sen under "baggrund och filosofi"
.....passar både konsument och yrkesfolk.
Plus man kan ju välja om man vill se priserna med eller utan moms.
Måste man vara inloggad för att se priser?
mvh
Kent
PS ursäkta min stavning, jag är dansk.
.....passar både konsument och yrkesfolk.
Plus man kan ju välja om man vill se priserna med eller utan moms.
Måste man vara inloggad för att se priser?
mvh
Kent
PS ursäkta min stavning, jag är dansk.
På deras startsida står:
"Företag som vill bli kund hos oss och få tillgång till våra priser vänligen ta kontakt via vår e-postadress eller per telefon enligt nedan. Därefter får ni era inloggningsuppgifter."
På sidan Bakgrund och filosofi står att man började komsumentinriktat men nu vänder sig till proffs.
"Företag som vill bli kund hos oss och få tillgång till våra priser vänligen ta kontakt via vår e-postadress eller per telefon enligt nedan. Därefter får ni era inloggningsuppgifter."
På sidan Bakgrund och filosofi står att man började komsumentinriktat men nu vänder sig till proffs.
Klicka här för att svara