Hej,

Köpt ett radhus med en liten gräsmatta jag skulle behöva en klippare till. Huset har tomt på fram o baksida och finns inget bra sätt att gå runt huset så man får bära klippern genom huset.

Har inte haft en handjagare innan men det känns som det mest rimliga alternativet.

Ni som kan och har erfarenhet. Har ni bra förslag på klippare? Är handjagare okej eller ”no-go”?

Vi snackar 100-200kvm max så är inte så kräsen.

Mvh
PZ

Z ZellP skrev:
Hej,

Köpt ett radhus med en liten gräsmatta jag skulle behöva en klippare till. Huset har tomt på fram o baksida och finns inget bra sätt att gå runt huset så man får bära klippern genom huset.

Har inte haft en handjagare innan men det känns som det mest rimliga alternativet.

Ni som kan och har erfarenhet. Har ni bra förslag på klippare? Är handjagare okej eller ”no-go”?

Vi snackar 100-200kvm max så är inte så kräsen.

Mvh
PZ
En handjagare funkar, hade det själv när jag bodde i radhus. Lade trall på hela framsidan efter något år.

Jag har också bott i en lägenhet med liten gräsmatta och hade en enkel handdriven gräsklippare...

Så länge man klippte ofta var det inga problem, blev gräset lite längre (tex om man åkte bort nån vecka eller två) så var det mindre kul att klippa, men det gick ju...

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.