Ska måla ett järnstaket och en väggstege utomhus, tänkte prova med hammarlack men ska man ha den hamrade eller den släta?

Slät känns spontant bättre men har ingen erfarenhet av någon av dom
 
R
Den släta blir naturligtvis slät:cool:

Den hamrade blir nästan exakt som en apelsin ser ut i skalet. Enligt min mening iallafall.

sen får du välja vad som passar din stil:cool:(y)
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
Då låter det som slät blir bäst :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.