Har flyttat in i en nyproduktion (HUGE) och har upptäckt en sak med hällspisen. På den största "plattan" så syns en massa fläckar som inte går att få bort. De ligger med andra ord inte på ytan utan under själva hällen. Har bara blivit så på den största plattan, inte på de 3 andra. Är det naturligt? Går det att få bort på något sätt? Det är en Electrolux.
Tack på förhand.