P
Har flyttat in i en nyproduktion (HUGE) och har upptäckt en sak med hällspisen. På den största "plattan" så syns en massa fläckar som inte går att få bort. De ligger med andra ord inte på ytan utan under själva hällen. Har bara blivit så på den största plattan, inte på de 3 andra. Är det naturligt? Går det att få bort på något sätt? Det är en Electrolux.

Tack på förhand.
 
G
jag antar att det inte är en induktion utan en "vanlig" (hilight). vanliga hällar får lätt ringar/fläckar som kan vara omöjliga att få bort. men att de skulle ligga under glaset verkar märkligt. det brukar gå att lossa glaset, läs instruktionsboken om hur du gör. då kan du se om något ligger under. men jag tror att fläckarna är inbrända i glaset. Lycka till!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.