Har en fråga om vad som gäller vid hällmontering. Vad är det rekomenderade avståndet till underliggande material. Vi ska sätta ugn och häll i köksön som består av 3 st 60cm breda skåp (Ikea). Vi kommer att sätta det i mittensektionen. När vi tittade på hällar så fastnade vi för en 80cm bred Bosch induktionshäll. Säljarna på varuhuset kunde inte svara på om det är ok att montera den i bänkskivan som är 76mm tjock och ändå kunna utnyttja de översta utdragslådorna till höger och vänster om. Hoppas någon här har erfarenhet om detta.