A ahlmik #1 Medlem · 3 inlägg 16 sep 2005 11:20 ahlmik Medlem 3 inlägg 16 sep 2005 11:20 #1 Jag undrar om det finns någon beskrivning på hur man gerar hålkärslister. Har provat lite men det är lätt att man tänker på fel sätt. Provbitarna har en tendens att bli kortare och kortare. Vore tacksam för lite hjälp i denna fråga
Jag undrar om det finns någon beskrivning på hur man gerar hålkärslister. Har provat lite men det är lätt att man tänker på fel sätt. Provbitarna har en tendens att bli kortare och kortare. Vore tacksam för lite hjälp i denna fråga
mattiasp #2 Husägare · Täby, Sthlm · 6 884 inlägg 16 sep 2005 14:24 mattiasp Husägare Täby, Sthlm 6 884 inlägg 16 sep 2005 14:24 #2 Frågan har nyligen varit uppe i ett annat forum: http://www.byggahus.se/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=Ovrigt;action=display;num=1125565321
Frågan har nyligen varit uppe i ett annat forum: http://www.byggahus.se/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=Ovrigt;action=display;num=1125565321