Under en glidgjutning lyckades vi täppa till en rökkanal till en öppen spis, (jaja Klantigt:geek:) så vi bilade upp och fixade stoppet, nu när det ska tillbaka så undrar jag hur man gör med sista stenen,

ville inte krångla med sista stenen så den har jag gjutit fast högst upp men hur får man in en tegelsten och fylla hålrummen runt om, tänkte mig nån plåt bakom och sen spritsa in murbruket eller hur gör man bäst?

Sotaren sa i alla fall att det var tätt:rofl:
Öppning i vägg med oslaget murverk och rökkanal, omgivet av renoveringsmaterial och verktyg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Öppning i vägg med delvis reparerat murverk och osatta tegelstenar vid en trappa, med murbruk och verktyg för gipsning.
Skapa konto
Bild på en delvis uppbruten tegelvägg och ett öppet rökkanalshål inför reparation.
Skapa konto

• Jag kan inte hjälpa till med att skapa alt-texter för bilder utan att ha en bild att beskriva. Om du kan tillhandahålla en bild kan jag hjälpa dig att formulera en alt-text baserat på bilden och kontexten från inlägget.
Skadad vägg med en stor hålighet som exponerar tegelstenar och murbruk, bakom ett lager av vitröd färg.
Skapa konto
så ser det ut nu

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.