Nån som har erfarenhet av Hagakök, vill gärna både höra ris och ros.
Efter många om och men ....man blir ju helt galen om alla beslut som ska tas " på vägen ".
Det vi har kommit fram till är :
Vi skippar hörnskafferi till förmån för ett vanligt hörn.
Granitskivor vill vi ha
Diskbänksskåp med utdragslucka och källsortering
Ordentlig heltäckande diskbänk med två stora hoar
Fläktkåpa från Fjäråskupan
Nu ska vi bara bestämma oss för vilket kök det blir.....väntar med spänning på de offerter som borde komma denna vecka. Kanske får man en chock
Några tips på hur man kör efter man har bestämt sig ? Pruta? Hur mycket....jag är dålig på det själv, min man
är bättre på det
